piątek, 10 kwietnia 2015

Motyle dzienne i nocne.

Zrobiliśmy koło informacyjne obrazujące cykl życia motyla, potem opowiadaliśmy jak ten cykl przebiega. Nagram te wypowiedzi, bo były bardzo ciekawe. Oglądaliśmy też motyla przez lupy, ponieważ mój były uczeń znalazł go zasuszonego w szczelinie za drzwiami w domku na działce. To cenny eksponat przyrodniczy. Drugim jest zasuszona ćma, ale nie taka piękna jak rusałka pokrzywnik.

Ciekawym doświadczeniem było obejrzenie filmu o motylach, który nagrała pierwszoklasistka w SP 6. Wszyscy w bezruchu podziwialiśmy zasób wiadomości dziewczynki i swobodę wypowiedzi.

Na zajęciach komputerowych rozpoczęliśmy w grupach pracę nad filmem o głodnej gąsienicy. Nie wszystkie  osoby z grup słuchały co należy robić i nie udało nam się dokończyć pracy. Mamy kolejną lekcję na to, by uporać się z zadaniem.

A wcześniej nagrałam krótki fragment wierszyka o wiośnie. Powtórka w poniedziałek....z winy kamerki nie nagrała się całość.
https://docs.google.com/presentation/d/1AuyNKTm6R9D980hqv_4yt9yr3432enIx6pHvI1yARAY/present?slide=id.p



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz