środa, 6 maja 2015

10 lat eTwinning.

Równo 5 lat temu dołączyłam do ogromnej rzeszy nauczycieli z Europy zaangażowanych w realizację projektów eTwinning. To najpiękniejsze moje chwile - chwile sukcesów, wzruszeń i ciągłego uczenia się.
Zrealizowałam 21  międzynarodowe projekty, z których niemal wszystkie były moimi pomysłami. Trzy projekty zdobyły laury ogólnopolskie, a jeden zwyciężył w konkursie europejskim.

Od września ubiegłego roku jest możliwość realizowania projektów w języku polskim z polskimi partnerami. Mam to szczęście współpracować ze wspaniałymi, kreatywnymi nauczycielkami  z różnych regionów kraju. Z okazji 10 lecia programu eTwinning zrodził się film - przykład tej znakomitej współpracy.


2 komentarze:

  1. Niezwykle się cieszę, że moi uczniowie wzięli udział w tym wspaniałym przedsięwzięciu. Dziękuję Ci Jolu za piękne ambasadorowanie! Swoją pasją do eTwinningu (i nie tylko) pozytywnie "zarażasz" wielu nauczycieli! Jestem szczęśliwa, że Cię poznałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, ja też się bardzo cieszę, bo dzięki temu wciąż się uczę. Jestem szczęśliwa, że kto spróbuje eTwinningu to się nim zachwyci i trwa. Dużo zależy od partnerów. Mamy to szczęście, że nas nie zawodzą, dlatego tak dużo się dzieje dobrego. Dla nas i naszych uczniów.

      Usuń